طبس- سيدابوالفضل حقاني- سرپرستي يزد فردا: اطلاعیه شماره 2- مسابقه بزرگ هفتگی قرآن وعترت

باسمه تعالی

با توکل بر خداوند و با هدف ارتباط بیشتر با قرآن و معارف اسلامی و درک مفاهیم قرآنی و تدبر در آن ، مسابقه هفتگی قرآن و عترت با همکاری مشترک موسسه قرآنی قرآن و عترت منهاج عشق آباد ستاد نماز جمعه شهر عشق آباد، شهرداری و شورای اسلامی شهر عشق آباد ،پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی عشق آباد و سایت فرهنگی مذهبی فلاح انشاءالله از شنبه سوم اردیبهشت ماه شروع می شود و 12 هفته ادامه خواهد داشت .

داوطلبان عزیزی که می خواهند به این بهانه در محضر قرآن و معارف اسلامی قرار گیرند در هفته باقیمانده تا شروع مسابقه اقدامات زیر را انجام دهند .

1- کسانی که قبلا با نام کاربری و کلمه عبور در مسابقات ارمغان غدیر و فجر شرکت نموده اند با همان نام کاربری و کلمه عبور دراین مسابقه شرکت خواهند نمود .

2- کسانی که برای اولین بار می خواهند در مسابقات این سایت شرکت نمایند لازم است ابتدا روی بخش مسابقات سایت و سپس روی گزینه ( ثبت نام کنید ) کلیک کرده و مشخصات خود را وارد نمایند تا نام کاربری و کلمه عبور را دریافت کنند .

3- منبع اصلی مباحث قرآنی مسابقات تفسیر نمونه می باشد که در قسمت سمت چپ انتهای سایت تفسیر نمونه الکترونیکی وجود دارد . مباحث مربوط به عترت با توجه به مناسبتهای هفته انتخاب و منابع لازم در بخش مقالات سایت قرار خواهد گرفت .

بعد از اتمام دوره به 13 نفر که از مجموع 60 امتیاز کل مسابقات بتوانند حداقل 40 امتیاز دریافت نمایند به قید قرعه جوایز ارزنده فرهنگی و نقدی ( 20هزار تومان ) و یک نفر برنده ویژه 50 هزار تومانی از بین کسانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند ، به عنوان هدیه متبرک به نام قرآن و عترت اهداء خواهد شد. همانطور که قبلا یاد آور شدیم هدف از برگزاری مسابقات دریافت جایزه نیست بلکه استفاده از مفاهیم قرآن و معارف اسلامی است .

برایتان زندگی قرآنی آرزومندیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا